Voorbereidingen Tanzania - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Charlot Moorst - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Tanzania - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Charlot Moorst - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Tanzania

Door: Mayke, Emma, Cilia en Charlot

Blijf op de hoogte en volg Charlot

27 Januari 2016 | Nederland, Bussum

Lieve allemaal,

Het is bijna zover, inmiddels kijken we al ongeveer een jaar uit naar onze stage in Tanzania maar aankomende zaterdag gaat het echt gebeuren!!

Op 30 januari zullen we om 22.00u vanaf schiphol vertrekken, allereerst vliegen we naar Dubai en vanuit daar richting Dar es Salaam.

Op dit moment zijn we allemaal druk bezig met de laatste voorbereidingen en is de grootste uitdaging om al onze spullen in de nogal kleine backpack te krijgen, hihi!! Afgelopen dinsdag zijn Cilia en Charlot nog langs Dordrecht geweest, hier is onze organisatie (vrijwillig wereldwijd) gevestigd. Hier hebben we de laatste koffers opgehaald, deze zijn gevuld met onder andere verbandmateriaal en andere benodigdheden voor het ziekenhuis en weeshuis.

Via deze site zullen we jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van onze ervaringen! Eventueel kan je je aanmelden om ons te volgen.

Het volgende bericht zal komen vanuit Tanzania!

liefs van ons allemaal!

• 27 Januari 2016 - 22:39

Melis:

Nog maar 3 (!!!) nachtjes slapen meiden

• 27 Januari 2016 - 23:57

Frank Op Het Veld:

Hoi dames ik wens jullie veel succes en veel plezier

• 01 Februari 2016 - 19:47

Gerard Vonk:

Hallo meiden,

Veel plezier daar. Ik ben benieuwd naar jullie eerste verslag.

Charlot

Wij zijn Emma Grachten, Mayke Bijen, Cilia Vonk en Charlot van Moorst. Voor onze opleiding Huidtherapie gaan wij stage lopen in Tanzania. Wij zullen de eerste zes weken verblijven in de Iringa regio in de plaats Ilula. Daarna gaan wij vier weken door Tanzania reizen. De eerste zes weken verblijven wij bij de organisatie IOP in een weeshuis voor meisjes en zullen we stage lopen in het lokale ziekenhuis in Ilula. Hier gaan wij wonden verzorgen en andere taken vervullen binnen het ziekenhuis. Wij hebben er ontzettend veel zin in!

Actief sinds 27 Jan. 2016